Ni najbolji dizajn ne podnosi nestručno održavanje!

Autor: 06.06.2014

Mnogo ste puta naišli na superluksuzna kola na kojima su ogrebotine "popravljene" najobičnijom četkom za farbanje, a razbijeni farovi i štop svjetla lijepljeni su ljepilom tako da se "ništa ne vidi" pa nakon popravke izgledaju "kao da ništa nije ni bilo". Ostavimo na stranu kako to da neko ko ima novca da kupi izuzetno vrijedan automobil nema novca da ga propisno održava, i posvetimo se posljedicama ovakvog postupka po dizajn.


Kako god o ovome razmišljali možete doći do samo jednog zaključka. Nestručne popravke bilo čega, nestručno održavanje, nestručan angažman bilo koje vrste, na kraju potpuno sigurno dovodi do loših rezultata i umanjenja vrijednosti cjelokupnog predmeta održavanja. U Sarajevu na ulicama često možete vidjeti ovakve automobile....

A šta je sa kompanijama, procesima unutar njih i njihovim web prezentacijama?

Zar niste stotinu puta naišli na web site koji u osnovi uopšte ne izgleda loše ali su na glavnom, najvažnijem i najvidljivijem mjestu, postavljene bezvezne slike ili plakati koji najavljuju Bog zna koliko nebitan događaj? Upotrijebljene su slike uslikane na najneprofesionalniji mogući način, a preko ili ispod svega stoji ogroman plavi  podvučeni link napisan velikim Arial slovima koji najavljuje neki događaj ili potencira nešto što posjetioca firme najčešće uopšte ne zanima. "Veliki gazda" firme odlučuje šta gdje treba biti i šta je lijepo, a šta ne.

Iako svi mi znamo da su izolir trakom zalijepljeni farovi nešto što ne spada na najnovijeg Mercedesa, BMW-a, Audija, a također ni na Wolksvagena ili Nissana, ipak mnogi od nas ne vide u čemu je problem i ne pronalaze niti jedan jedini razlog za ovako kritičan stav, te ne vide zašto bi sa takvom praksom trebalo prestati...


Postoji jedna poslovica koja u poslednje vrijeme u svom originalnom kontekstu baš i ne stoji, a koja kaže "Ako ne znam šta je dobro, znam zato šta je skupo!". U našem slučaju, moglo bi se reći: "Ako ne znam kako je dobro, barem znam kako to rade uspješni!".

JESTE LI IKADA I POD KOJIM OKOLNOSTIMA NA WEB STRANICAMA MERCEDESA, NIKEA, IBMA ILI BILO KOJE DRUGE VELIKE KOMPANIJE VIDJELI NEŠTO OD RANIJE OPISANOG? NARAVNO DA NISTE!

Nije to zbog toga što oni imaju mnogo novca, nema to veze ni s tim što oni imaju odjele koji se bave svim i svačim. To je jednostavna posljedica kvaliteta koji je ugrađen u način razmišljanja. NIKADA NIKOME u bilo kojoj velikoj firmi ni na um ne bi pala jedna od ranije spomenutih "ideja".

Kada bi im i pala na um, to bi sigurno bilo u nekoj strašnoj noćnoj mori! Zašto je to tako? Zato što velike kompanije razumiju da su brend i kvalitet zapravo 90% onoga što u kompaniji vrijedi.

Kada na web prezentaciji uradite nešto slično ovome što smo naveli poslali ste potpuno nesvjesnu poruku da se u vašoj firmi stvari mogu odvijati i raditi "kako bilo", a to sigurno nije dobra poruka. Takve firme javnost rijetko doživljava ozbiljno pa su i njihovi rezultati umanjeni.

Naravno da jedna podvučena rečenica napisana plavim Arialom neče uništiti vašu kompaniju, ali razmislite malo o tome zašto onda uporno kupujete proizvode čija ambalaža izgleda bolje?

Odgovor je sasvim jasan i stoga nema potrebe da sami sebe uvjeravate da cijela ova tema "nije big deal" jer jeste!

Ni najbolji dizajn ne podnosi nestručno održavanje!